środa, 29 stycznia 2014

Baza pod cienie FM Group

W swoim życiu miałam dwie bazy pod cienie. No cóż, porównanie mam niewielkie. Ale po co szukać dalej, jeśli znaleźliśmy to, czego szukaliśmy?

Nazwa

FM Group - Baza pod cienie

Obietnice producenta:
  • kremowa baza zapewnia idealny makijaż oczu przez cały dzień, zwiększa intensywność i głębię kolorów
  • sprawia, że cienie łatwo się rozprowadzają, nie osypują się  i nie zbierają w załamaniach powiek
  • cielista barwa wyrównuje koloryt skóry, tuszując niedoskonałości
  • bogata formuła zawiera działający przeciwstarzeniowo kompleks witamin C i E, kwas hialuronowy, który nawilża i ujędrnia delikatną skórę powiek oraz wosk pszczeli, który dodatkowo ją wygładza
  • przeznaczona do wszystkich typów cieni do powiek
  • bezzapachowa


Opakowanie:

Baza znajduje się w czarnym, niewielkim, plastikowym "słoiczku". Opakowanie jest wykonane z trwałego materiału, nie odkręca się w torebce. Mam jednak pewne zastrzeżenie. Opakowanie jest niewygodne.

Mam krótkie paznokcie, mimo to mam problem z wydobyciem produktu. Otwór jest tak mały, że nie mam pojęcia jak radzą sobie osoby z dłuższymi paznokciami. 


Pojemność - 4g

Budowa mojego oka jest nie lada wyzwaniem dla cieni do powiek. Nie dość, że mam lekko opadającą powiekę, w dodatku jest dosyć tłusta. W związku z tym większość cieni nie utrzymuje się u mnie dłużej niż dwie godziny. Z bazą z FM jest to ok 6 godzin w stanie praktycznie nienaruszonym i kolejne 2, w stanie powiedzmy względnym. Uważam, że to dobry wynik. 

Baza dobrze się rozprowadza, wyrównuje koloryt powieki. Dobrze współpracuje ze wszystkimi moimi cieniami.

Pewnie w przyszłości poszukam bazy, która przebije ją pod względem jakości, ale na razie jestem zadowolona. Może znacie bazę, która byłaby godna wypróbowania? Tak na przyszłość ;)

Cena regularna wynosi 22,90zł

Ocena 8 / 10

{ Tutaj } znajdziecie opinie na wizażowym KWC.

Pozdrawiam i do następnego razu :)







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz