sobota, 4 stycznia 2014

Dlaczego Business woman life?

Dlaczego blog? I dlaczego właśnie Business woman life? 

Od kilku lat prowadzę blogi. Różne. Najpierw był to blog, na którym zapisywałam swoje nastoletnie rozterki (głównie miłosne) zaprawiony odrobiną buntu (również nastoletniego). 

W tej chwili mam 2 blogi. Jeden, na którym zostały zebrane różne kursy DIY, drugi to mój blog scrapbookingowy. Jednak od pewnego czasu wydaje mi się, że takie rozdrabnianie się nie ma większego sensu. W dodatku chciałabym pisać o rzeczach, które nie mieszczą się na żadnym blogu, jaki dotychczas prowadziłam. I właśnie dlatego powstał ten blog. W najbliższym czasie przeniosę tutaj treści z poprzednich blogów, aby nie przepadły. 

O czym właściwie będzie ten blog?

1. Scrapbooking

Czyli najprościej mówiąc robienie albumów i ozdabianie zdjęć. Chociaż szczerze mówiąc, częściej robię kartki okolicznościowe. Moja pasja i uzależnienie w jednym. 

2. Fotografia

Nie potrafię robić zdjęć. Przykre, ale niestety prawdziwe. Bardzo chciałabym się nauczyć i jest to jeden z moich planów na 2014 rok. 

3. DIY

Jak już wspomniałam jeden z moich blogów to zbiór kursów, dotyczących wszystkiego, co można zrobić samemu, mając minimum zdolności manualnych. Na 100% pojawi się tutaj taki dział.

4. Dieta punktowa

Od 1 stycznia jestem na diecie punktowej. Wybrałam ją, ponieważ wydaje się sensowna, logiczna i zdrowa. Chciałabym zamieścić tutaj podstawowe informacje na jej temat.

5. Firma

Od 3 miesięcy prowadzę firmę. W tej chwili w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, ale to się zmieni, jeśli oczywiście firma się rozwinie :)

6. Szeroko pojęty rozwój i dążenie do szczęścia. 


Oraz pewnie mnóstwo innych tematów, które przyjdą mi do głowy w trakcie prowadzenia bloga.

Pozdrawiam!




2 komentarze :

  1. sama rozwazam firmę w AIP ciekawi mnie czy to się sprawdza...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W najbliższym czasie pojawi się pierwszy tekst o AIP, także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń