niedziela, 26 stycznia 2014

Niedzielne inspiracje 1

Witam Was w niedzielę. Mam nadzieję, że macie czas, aby dzisiaj odpocząć i trochę poleniuchować :) 

Mam tyle ulubionych blogów, kursów, stron w sieci, że chciałabym się  nimi z Wami podzielić. Pomyślałam, że najlepiej zrobić to w formie linków tygodnia, a że będą się ukazywać w niedziele,  Niedzielne inspiracje będą jak znalazł.

1. MUZYKA

Pentatonix odkryłam dzięki mojemu przyjacielowi, który pokazał mi ich Rewolucję muzyki {klik}. Uwielbiam ich. Są młodzi, zdolni i pomysłowi. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam cover Radioactive, który stworzyli z Lindsey Stirling, niesamowitą skrzypaczką. 

 

2. FILM

W tej kategorii "47 roninów" wygrało w przedbiegach. Tutaj możecie znaleźć recenzję.


3. 20 rzeczy, za które można lubić Kraków wg. Michała Maja. A Ty dlaczego lubisz swoje miasto?

4. Na Life Skills Academy ukazał się spis 31 książek, które warto przeczytać w 2014 roku.

5. Najlepszy organizer, jaki do tej pory miałam. Jeśli nadal szukacie idealnego kalendarza, zapraszam Was na bloga Aliny. Musicie go koniecznie zobaczyć :)

Miłej niedzieli :)

2 komentarze :

  1. Wszystko ładnie pięknie...ale jeszcze niedzieli nie mamy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiem. Taka mała pomyłka początkującego blogera ;)

    OdpowiedzUsuń